خروج ممنوع

javahermarket

خروج ممنوع

ادبیات-شعر-داستان-خاطرات-زبان(انگلیسی و فرانسه)

 

  سلام دوستان

 

 اول از همه ممنونم که به وبلاگ من که در واقع وبلاگ خودتونه سر زدید.این یک وبلاگ شخصیه و من درباره موضوعات مورد علاقه خودم مینویسم و مطلب میذارم.ولی نظرات شما و پیشنهادها و ا نتقادهای سازنده شما،در بهتر شدن این وبلاگ،هم از نظر کیفیت مطالب وهم ظاهر،تأثیر مستقیم داره،پس من رو از نظراتتون بی نصیب نذارید.

در ضمن،با توجه به اینکه روزانه چندین مطلب اضافه میشه و تعداد مطالب صفحه اول محدوده،مطالب مورد علاقه خودتون رو از لیست موضوعات مطالب یا عنوان آخرین مطالب،در سمت چپ صفحه،پیدا کنید.

ودر پایان،ضمن تشکر مجدد،باید بگم که با شرکت در نظر سنجی،کمک بزرگی به من میکنید،فقط به اندازه یک کلیک وقت میگیره ولی تأثیر زیادی در نتیجه کار داره.



> پوشش زناشویی تاخيري ميوه اي سيمپلكس:مختص مردان

18,000 تومان

> نمایندگی قرص مگنارکس مگناریکس مگنا rx مگنا آریکس مگنا رکس

145,000 تومان

> عطر 2i2 s--y محرک زنانه

9,500 تومان

> اسپری تاخیری سوپر دوز 125000

22,000 تومان

> قرصهاي ويگو : مخصوص دیرانزالی و نعوظ عضو

19,000 تومان

> لارجر باكس ويژه : افزايش طول و سايز

99,000 تومان

> کرم لارگو افزایش حجم و سایز عضو آقایان

33,500 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

48,000 تومان

> شارك پاوركرم:افزايش قطر و سايز عضو مردان

39,000 تومان

> اسپری بزرگ کننده سینه دکتر جیمز

38,000 تومان

> قطره خوراكي اسپانيش فلاي : مخصوص خانمها

29,000 تومان

> پوشش رابطه ویبره

10,000 تومان

> ویتامین تقویت قوایویتامین تقویت قوای نزدیکی آقایان

38,000 تومان

> ژل زناشويي اينتيمو با تاييديه بهداشت

29,000 تومان

> حلقه ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

19,500 تومان

> كرم برطرف كننده سفيدي موي سر مجيك ميكس

28,000 تومان

> قطره اسپانیش گلدن فلای

28,000 تومان

> ست کامل لوسیون و کرم پودر چای سبز

25,000 تومان

> اسپری فرم دهنده سینه دکتر جیمز

38,000 تومان

> آدامس ۲۰ تایی محرک زنانه ومردانه partner

20,000 تومان

نظرات شما عزیزان:

fafali
ساعت20:29---28 آذر 1393
...

یلدا
ساعت12:37---30 تير 1392
وبلاگت فوق العادس دستت طلا موفق باشی

سجاد
ساعت1:23---26 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
آدرس وبلاگمو عوض كردم اگه واست زحمتي نيست منو با آدرس جديد بلينك
اينم آدرسه جديدم: takdastanha.loxblog.com
ممنونم


گود موزیک موزیک خوب دانلود موزیک و اهنگ های روز
ساعت22:52---4 خرداد 1391
سلام وبلاگت عالیه دستت درد نکنه بیا به منم سر بزن و همو لینک کنیم مرسی بای http://goodmusic.loxblog.com

محمد جواد
ساعت15:14---15 بهمن 1390

سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم اگه با تبادل لينک موافقي منو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون


علی طاهری (aliiiiiiiiii )
ساعت14:28---13 بهمن 1390
امروز اگر آمدی

یک چتر سیاه با خودت بیاور ...

شاید ابرها را به شک انداختیم !

شاید هم گریه ...

بگذار واضح تر بگویم

امروز اگر آمدی کمی باران بیاور ...

سلام... بعد از 7 ماه آپم


mohsen
ساعت18:58---12 آذر 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری بهت تبریک می گم....اگه مایل به تبادل لینک هستی اول وب سایت مو با آدرس WWW.TonalMusic.ir و عنوان" دانلود جدیدترین آهنگها از پدیده های موسیقی پاپ ایران" لینک کن و بعد به سایت من بیا و توقسمت نظرات اولین پست آدرس سایتتو با عنوان واسم بزار...مرسی

maryam
ساعت17:46---20 مهر 1390
slm sara khanum khubi???

damet garm dige

yadi az faqira nemikoni

ey baba

webe jadidam mobarak

heheh

adreso vasat gozaashtam

inam adrese web qablime

kheyli vaqte naUmadi shayad yadet nabashe mano

without.a.soul.loxblog.com

chan vaqt yebar nazaraye faqiranato ye nega bendaz


مائده
ساعت14:18---12 مهر 1390
سلام واقعا خسته نباشید وبلاگ بی نظیری داری اگه دوست داشتی من رو با اسم کانیا***خنده بازار لینک کنید و به من خبر بدید شما رو با چه اسمی لینک کنممرسی

نيلوفر
ساعت17:59---9 مهر 1390
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


parsa
ساعت14:00---24 شهريور 1390
سلام.
من دوباره برگشتم.
این آپمو ازدست نده حیفه...
منتظر نظر قشنگت هستم...
راستی من لینکت کردم شما هم لطفا لینکم کن


محمد
ساعت22:26---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277
به منم سر بزن نظر هم یادت نره
www.parsa74.loxblog.com
روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم
راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم
منتظر حضور گرمت تو وبم هستم


رضا
ساعت22:00---25 تير 1390
باسلام

2 تا پيشنهاد بسيار شيرين و عالي دو نبش

با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما به موبايلتان ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب دریافت نمایید.

ضمنا داراي قرعه كشي ماهانه هم ميباشد كه :

شرکت کنندگان در قرعه کشی و مسابقه، کلیه کاربران سایت میباشند که حساب کاربری خود را فعال کرده باشند.

نفر اول : نیم سکه بهار آزادی
نفر دوم : ربع سکه بهار آزادی
نفر سوم : 500 هزار ریال وجه نقد
5 نفر به قید قرعه - هر نفر 200 هزار ریال وجه نقد

اينم لينك ثبت نام :

http://ads.inpersia.com/users/ref/24343

پ 2 :
با ورود و خروج از اينترنت هر ساعت تا 75 سنت بدون انجام كاري دريافت نماييد

اينم لينك ايشان :

http://www.surfjunky.com/?r=Rezador1970

در صورت توضيحات بيشتر و يا ... به وب بنده سري بزنيد
موفق و شاد باشيد


تک عشق
ساعت22:45---23 تير 1390
سیزده پست فوق العاده عاشقانه و منحصر بفرد ( کارت پستال + قطعه عاشقانه + داستان شعر ) تنها در اولین جشواره پایگاه عاشقانه تک عشق .
تنها شما دعوت هستید.تاریخ : 25 / 4 / 1390
رد پای مهربانی شما در سایت ما خالیست....
تک عشق
www.onelove.ir


elina
ساعت11:50---18 تير 1390
سلام وبلاگ خیلی خوووبی داری..
خوشحال میشم بهم سربزنی.راستی لینکت کردم لفطن لینکم کن..


hamed
ساعت1:30---29 خرداد 1390
سلام برات روی تبلیغاتت کلیک کردم تو هم بیا کلیک کن و نظر بزار بیا همکاری کنیم و برای همدیگه هر روز کلیک کنیم باشه دوست من فعلا بای زمان کلیک من ساعت 1:27 دقیقه بامداد

مونا
ساعت19:42---26 خرداد 1390
سلام سارا جون
وبلاگ خيلي قشنگي داري
به من هم سر بزن
خوشحال ميشم


امینه
ساعت16:06---22 خرداد 1390
سلام سارای عزیزم
وب زیبایی داری خوشحال میشم به من سر بزنی


بچه های سیاه مشق
ساعت3:11---22 خرداد 1390
سارا جان نازنین مرسی از حضور دلگرم کننده ات عزیزم من لینکت کردم بازم سر بزن خوشحال میشیم

احسان باغیاری
ساعت23:42---17 خرداد 1390
سلام موفق شدی بری تو؟ اگه موفق نشدی مرورگرت رو عوض کن میره ممنون به وبلاگ ما هم بیا دیگه!!!!!

احسان باغیاری
ساعت18:05---17 خرداد 1390
سلام دستت درد نکنه برای ثبت نام . در کدام مرحله ی ورود مشکل داری؟ من توی زیر مجموعه های خودم که نگاه کردم اسم شما ثبت شده بود یعنی ثبت نام شما تکمیل شده است. باز هم برو و تلاش کن اگه نشد به من بگو یه فکری میکنم. در ضمن اگه پیغامی میده برام ارسال کن . توی وبلاگم ارسال کنی ممنونت میشوم. روی تبلیغات من هم کلیک کن. اگه پرسپولیسی هستی بیا تو انجمن سایتم ثبت نام کن . فقط کافی آخر آدرس وبلاگم کلمه ی forum را اضافه کنی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سارا ׀ تاریخ: سه شنبه 17 خرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , mftoch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com